Friday, September 23, 2011

Projekt babyværelse - vol 02 (24+1)

Det er ikke så meget der er blevet lavet idag, vi har slappet af som altid, men jeg var da nede i formiddags og købe grunder til møblerne. Jeg har fået malet det hele med grunder og malet puslebordet første gang. Nu er vi dog i tvivl om hvad vi skal gøre med tremmesengen, om den skal forblive hvid, males helt brun eller måske kun kanterne hele vejen rundt males brune. Så nu står de næste par dage på overvejelse og så må vi se hvad det ender med. Skal.ihvertfald ud og finde nogle brune gardiner og gardinstang og et sengetæppe til sengen i enten brun eller hvid.





Published with Blogger-droid v1.7.4

3 comments:

  1. Hvor bliver det fint!! :-) jeg ville male sengen brun også tror jeg ;-)

    ReplyDelete
  2. Jeg hælder også mere og mere selv til at male sengen brun også, så det ligesom kommer til at hænge lidt mere sammen rummet.

    Men måske det ville være flot med kun selve rammen og ikke tremmerne brune og så bunden der kommer i brun også? Så den er både brun og hvid?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...