Friday, September 23, 2011

Projekt babyværelse - vol 01 (24+0)

Jeg fik idag besked fra IKEA om at mine ting var ankommet til deres lagerhal i nærheden hvor de kunne afhentes. Så efter jordemoderen kørte jeg ud og fik hentet tingene til lillemandens værelse, plus en ny bund til mandens seng som gik i stykker for noget tid siden og ikke har været voldsomt behagelig at sove på. Så mon ikke han kommer til at nyde en god nats søvn med den nye bund.

Efter aftensmaden og da manden var taget afsted til hans mandeaften sammen med gutterne gik jeg en tur ned i vores lokale malerforretning og købte vandbaseret maling i matchende farve til kommoden og hylderne. Og så var det ellers bare hjem og sætte radio soft på compueteren og igang med stille og roligt at få samlet møbler. Jeg fik ret hurtigt samlet kommoden og faktisk gik puslebord og tremmeseng også mere eller mindre smertefrit. Det tog dog en del timer, med pauser imellem til lidt afslapning selvfølgelig. Men alting blev dog samlet og jeg er faktisk ret positivt overrasket over kvaliteten på tremmeseng og puslebord. Det er virkelog noget massivt kraftigt træ og virker virkelig robust i forhold til hvad jeg måske havde frygtet. Selvom klokken var ved at være mange tænke jeg at jeg godt lige kunne nå at grunde tremmeseng og puslebord, men min grunder er åbenbart blevet for gammel og det der var tilbage er fuldstændig tørret ind, så det må blive engang imorgen. Glæder mig vildt meget til at se det malet. Istedet fik jeg lagt det tøj jeg har hernede ned i kommoden og fandt da godt nok hurtigt ud af at selvom det ikke er så stort fylder det godt nok hurtigt op i skufferne, godt vi har et 3-delt skab på værelset også. Her følger lidt billeder af processen.









Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...