Saturday, September 24, 2011

Mor shopping (24+2)

Så poppede der sørme lige en mail ind i dag med min kære moder der ikke har kunne lade vær med at shoppe lidt ting til lillemanden. Det må da helt sikkert være den bedste måde at vågne op på.

Jeg er simpelthen så overvældet af alt den hjælp og interesse vi har fået fra begge forældrepar. Det er jo godt nok det første barnebarn på begge sider, men det er virkelig fantastisk at få så meget hjælp, både med ting til lillemanden, afhentning af ting, generelt interesse og masser af gode dejlige samtaler, når nu man er så langt væk. Jeg ved slet ikke hvordan jeg skulle have kunne planlægge alt det her frem og tilbage med babyting og fødsel i Danmark hvis ikke jeg havde haft vores familie derhjemme.

Min mor havde fundet et par skønne (og praktiske) babysokker med smart skridsikker bund, et par fine sommerhatte (som nok bliver RET nødvendigt hernede til sommer), plus et billede af det fine regnslag fra Gaia og Ko hun har købt til barnevognen. Jeg kan allerede se mig selv trille rundt med vores fine Emmaljunga og det skønne regnslag over - selvfølgelig i brun så det matcher til resten af alle tingene.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...