Monday, September 19, 2011

Mere shopping - hovsa! (23+4)

For at gå til bekendelse, kom jeg faktisk til at købe en til ting på trendsales idag. Det var slet ikke med vilje og ikke noget der var meningen, men det der trendsales er altså bare nogle gange lidt for let for mig og jeg må måske indrømme at jeg har en rygrad som en regnorm når det kommer til den lille. Jeg undskylder for mig selv at det jo er så gode tilbud så jeg er nødt til at slå til og at jeg jo spare penge hver gang jeg køber noget?

For igen at undskylde mig selv, så er det faktisk ret længe siden jeg har købt noget sådan rigtig til ham og jeg har været ret afholden i forhold til at købe noget som ikke var yderst nødvendigt - som for eksempel møbler til værelset.

Jeg bilder ihvertfald mig selv ind at jeg er blevet bedre til ikke at købe impulsive ting og købe de ting som min kære liste fortæller mig jeg mangler.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...