Friday, September 30, 2011

Lækker mad (25+0)

Vi har fået besøg idag hjemmefra og det er vildt hyggeligt at have gæster på besøg. Specielt for manden som jo skal blive hernede lidt længere tid end mig der skal hjem om så 14 dage. Gud hvor bliver det bare svært at skulle undvære hinanden. Jeg kan slet ikke huske sidste gang vi har været væk fra hinanden. Jeg ved jeg kommer til at savne ham helt fuldstændig uhæmmet og det bliver helt vildt hårdt at skulle sove alene i 2 mdr. Bare tanken om det giver mig en klump i halsen og trækker tårene frem.

Nå, men det skal jeg ikke fokusere på lige nu. Lige nu handler det om at nyde tiden sammen og nyde vores gæster. Vi lavede lækker tapas på terrassen idag og så solen gå ned. Gud hvor kommet jeg dog til at savne vores terrasse og havudsigt.



Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...