Saturday, September 10, 2011

Lidt shopping (22+2)

Jeg var lige en tur nede på et lokalt marked nede ved kirken idag sammen med min skønne veninde Heidi for at se om de havde noget spændende. Jeg var faktisk på jagt efter en lille lækker ting til mig selv eller et par sandaler, men jeg endte med at købe to små skønne bodyer til lille mini istedet. Jeg kan jo nok ligeså godt vænne mig til at det nok kommer til at være sådan for fremtiden at det bliver den lille guldklump der bliver købt ting til isdet.

Hele morgenen inden jeg gik afsted har han simpelthen bare sparket noget så lystigt inde i maven og på et tidspunkt da jeg pludselig kom til at kigge ned kunne jeg faktisk se maven bevæge sig. Det er simpelthen så vildt så hurtigt det går for tiden. Tænk engang at om små 2 uger er jeg 24 uger henne, det vil sige at jeg rent faktisk er 6 måneder henne og med kun små 4 måneder til termin, det er jo helt ufatteligt så hurtigt tiden går. Jeg synes lige jeg nåede halvvejs og det er allerede 14 dage siden.

Her er dagens indkøb til vores lille mini:

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...