Sunday, September 18, 2011

IKEA (23+2)

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at få bestilt tingene til babyværelset fra IKEA. Jeg har sagt den sidste uges tid at nu skulle det altså gøres, men det er ikke blevet til noget før idag. Ja ja, tingene går altså ikke super hurtigt herhjemme for tiden må jeg erkende.

Til gengæld er det nu gjort og jeg glæder mig helt vildt til tingene kommer og jeg kan komme igang med at få malet tremmeseng og puslebord og få indrettet værelset. Der er simpelthen så mange ting der skal styr på inden vi rejser hjem til Danmark. Tænk engang at der er så kort tid til lige pludselig, jeg både glæder mig helt vildt til at se alle folk derhjemme og er vildt trist over at skulle være væk fra vores hjem så lang tid. Jeg har det VILDT dårligt over at skulle efterlade vores små katte hernede i hele 4 mdr. Det har jo været vores små børn de sidste 6 år og at skulle undvære dem så lang tid bliver virkelig hårdt. Jeg ved jo udemærket godt at Heidi (min rigtig gode veninde) nok skal passe rigtig godt på dem. Men føler lidt jeg svigter dem fordi der kommer et nyt liv til familien. Jeg bliver dog nødt til at sige til mig selv at den hårde tur de havde med fly herned i januar simpelthen ikke er det værd. De er begge to 9 år efterhånden og kan simpelthen ikke holde il endnu 2 flyveture frem og tilbage fordi vi af egoistiske årsager kommer til at savne dem.




COUNTDOWN TIL AFREJSE: 27 DAGE
Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...