Friday, September 30, 2011

Hudprodukter og gave (25+0)

Da vi var ude og handle idag kiggede jeg efter hvad der fandtes af cremer og ting til babyer, bare så vi ihvertfald havde noget klar til når vi kommer ned. Jeg ville jo rigtig gerne have parfume og parabene fri produkter og regner med at bruge derma mens vi er i Danmark. Jeg fandt dog en babyserie der er specielt til allergikere, hvilket jeg går ud fra må betyde at det er uden diverse unødvendige ting. Nu er de ihvertfald købt og så må jeg lige prøve at tjekke varedeklerationen imorgen.

Derudover havde vores gæster en lille ting med hjemmefra til lille mini. Virkelig dejlig overraskelse. Et rigtig rigtig fint hvidt håndklæde med hætte og vaskeklud, begge dele med fine lyseblå kanter og en lille prins på.




Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...