Monday, September 19, 2011

Heldige mig (23+4)

Det er godt nok ved at være noget tid siden jeg har deltaget i en konkurrence på en anden blog, hvor jeg rent faktisk - VANDT!!!

Jeg plejer aldrig nogensinde at være heldig i konkurrencer og kan ikke huske sidste gang jeg nogensindr har vundet noget, men åbenbart skal man være heldig engang imellem, og så endda med en super præmie. Nemlig personlige sutter fra navnesutten.dk. Jeg kunne helt selv vælge hvilke modeller det skulle være og selvfølgelig hvad der skulle stå.

Dette er resultatet af den fine præmie, de er simpelthen så lækre i kvaliteten og super fine med navne på. Rigtig god og fin gave fra den smukke kvinde bag www.babydutten.blogspot.com elsker simpelthen at følge med i hendes blog.


Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...