Monday, September 19, 2011

H&M (23+4)

Jeg glæder mig simpelthen så meget til at komme hjem i en H&M igen. Det er jo vildt underligt og frustrerende at de ikke bare kunne åbne en H&M i nærheden - måske jeg skulle skrive et lille brev til dem og opfordre dem til det? Det er ikke meget jeg faktisk plejer at handle i H&M, men det er bare en skøn butik til at handle basisting ind og nu når der er en lille på vej, har de jo simpelthen vildt mange fine ting til de små til vildt billige priser. Plus at H&M jo faktisk laver en del af deres basis kollektioner i økologisk bomuld, hvilket jeg synes er et vildt fedt initiativ.

Jeg har dog lige været en tur inde på deres webshop og tjekke deres nye efterårsvare og det er da bare lige mig med mange af de ting de har fået derinde. ELSKER jo simpelthen den gammeldags mælkedrenge stil til drenge og synes de her ting er rigtig fine. Mon de stadig har en del af dem tilbage når jeg kommer hjem til Danmark om små 4 uger, man kan vel altid håbe.

2 comments:

  1. Det er nogle vildt søde ting du har fundet :)

    ReplyDelete
  2. Tusind tak - er selv ret begejstret for at deres nye kollektion lige rammer helt plet i forhold til hvad jeg elsker ;)

    Og bortset fra det, vildt fin blog du har lavet dig - men jeg kan ikke finde ud af at følge den uden at jeg behøver melde mig ind på bloglovin? Ville ellers rigtig gerne følge den.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...