Tuesday, September 6, 2011

De kære små spark (21+5)

Jeg har i noget tid mærket lidt rumlen i maven når jeg har haft hånden liggende der, men her indenfor den sidste uges tid er jeg begyndt at kunne mærke deciderede små spark fra den lille mini. Det er ikke noget kraftigt endnu og føltes mest som små bitte puf, men den er en skøn følelse og virkelig beroligende at kunne mærke han pusler rundt derinde. Indtil videre ligger jeg ikke så meget mærke til noget når jeg laver ting, går rundt eller sidder op. Det er mest når jeg ligger mig ned med hånden på mavrn at jeg kan mærke de små puf. Manden har mærket en lille smule nogle gange, men ikke så meget endnu og tror han glæder sig til at han ikke er i tvivl om hvad det et han kan mærke længere. Det gør nok det hele lidt mere virkeligt.

Derudover har jeg været så heldig endnu engang at blive forkælet af min skønne mor som har bestilt 3 x 12 stk stofbleer til mig i øko-tex bomuld, plus bideringe og vaskeklude til mini. Jeg har selv længe gået at tænkt på at bestille de stofbleer, men nu er det gjort og det er skønt.





Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...