Saturday, September 24, 2011

Babyshopping (24+2)

Jeg har jo nærmest slet ikke haft tid til at skrive om alle mine skønne køb fra Ebay UK. Det er efterhånden ved at være et par dage siden jeg modtog alle tingene og der var VIRKELIG mange gode ting imellem. Jeg har købt en del økologisk tøj på Ebay UK og fået sendt det til min venindes mor som bor i London. Men eftersom at vi rejser hjem snart var det ved at være på tide at få sendt det ned alt sammen og vi modtog så pakken med alle tingene forleden.

Jeg har endnu ikke nået at få taget billeder af alle tingene hver for sig, men her har i ihvertfald et billede af hele bunken jeg modtog. Der er en masse fra Green Baby, Baby GAP (som laver en del økologisk faktisk) og fra Green Cotton. Det er nogle skønne mærker i rigtig lækker kvalitet og det meste af tøjet har knap nok været brugt - plus at det har kostet stort set ingenting. Nogle bodyer i økologisk bomuld er blevet købt til 4£ for 3 bodyer og det må jo siges at være en rigtig god pris. I den anden ende af mærkerne har vi købt et par Ralph Lauren ting. Manden har en del selv og vi er begge ret glade for mærket til både mænd og børn, så vi har købt et par ting til lillemanden også. Lur mig om der ikke bliver købt en del mere til ham i det mærke når han bliver over 6 mdr. Der er virkelig mange fede ting fra dem når de bliver lidt større og det er en af de eneste mærker som manden også gider sidde kigge på i længere tid af gangen. Vi har blandt andet købt et fint lille sæt med sparkedragt, hue og bamse i Ralph Lauren og hvor er det dog bare fint.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...