Saturday, August 27, 2011

Sidste arbejdsdag

Idag er det sidste arbejdsdag som babysitter. Da jeg fandt ud af jeg var blevet gravid var jeg nødt til at sige mit tidligere arbejde op, da det var som overtjener og manager for en stor strand café hvor jeg skulle rende rundt og servere mad på en strand direkte i solen ca 8 timer hver dag 6 dage om ugen. Det var et rigtig godt arbejde og med virkelig god løn, men efter kun en uge var jeg desværre nødt til at sige op. Kunne mærke dengang at allerede selvom jeg kun var 5 uger henne kunne min krop slet ikke holde til det. Siden da har jeg passet børn ca 20 timer om ugen. Sagde dog op sidste uge, da det er ret svært at komme hertil og med mandens nye arbejde for MTV skal han bruge bilen ret ofte. Samtidig med at min løn som babysitter ikke er særlig høj i forhold til hvad manden kan tjene. Så fra nu af er jeg offentlig hjemmegående husmor.

Her følger lidt billeder af min sidste arbejdsdag







Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...