Monday, August 22, 2011

Scanning (9+0)

Så blev det endelig mandag hvor jeg skulle til endnu en scanning. Jeg havde frabedt mig at min veninde tog med da jeg helst bare selv ville have det overstået. Jeg troede ikke jeg ville være så nervøs, men kunne godt mærke at jeg slet ikke kunne sove i nat, jeg har været vågen hver time siden kl 05 i nat.

Kom derind på klinikken i god tid og havde en bog med jeg kunne læse i. Pludselig var det min tur. Han kunne godt se på mig at jeg var nervøs så han valgte at tage mig ind til hvor de også laver 3d scanninger. Jeg lukkede øjnene lidt da han startede scanneren og da jeg åbnede dem kunne jeg tydeligt se hvor meget den var vokset siden sidst. Der kom med det samme små arme og ben til syne og jeg blev simpelthen så lettet. 

Han tjekkede at alting var fint. Jeg så den lille bevæge sig og hørte hjertet slå. En skøn lyd. Nu skal de næste 3 uger indtil nakkefolden bare gå hurtigt. Jeg er stadig nervøs og tør ikke tro på noget endnu, men det kommer nok til at følge mig noget tid.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...