Wednesday, August 31, 2011

MD scanning (20+6)

Ja det var jo virkelig en underlig dag forleden.

For det første har jeg været ret syg med hoste her de sidste 14 dages tid, ikke noget der som sådan har været slemt, bare lidt irriterende. Men de sidste 5-6 dage er det blevet VIRKELIG slemt. Jeg hoster konstant i løbet af dagen, en tør klam hoste der gør ondt i hele halsen og mine nætter er fuldstændig forfærdelige. Jeg har simpelthen grædt mig selv i søvn de sidste nætter og har kastet op hver nat fordi jeg hoster så meget. Det er som om at den eneste årsag til jeg falder i søvn er af ren udmattelse. Jeg har været rigtig bekymret for lille mini, om hvordan han har det derinde og om han tar skade af alt det hosteri, men jeg er blevet forsikret om at det gør han ikke.

Nå, men mandag nat sov jeg omkring 2 x halvanden time om natten. Var oppe tidligt om morgenen og køre svigermor og mor i lufthavnen og derefter bare hjem og slappe af. Kunne ikke sove så lagde mig ind i værelset ved siden af og slappede af og så TV. Pludselig fik jeg så voldsomt et hosteanfald at jeg troede jeg skulle kaste op, men det eneste der kom ned i toilettet var blod. Blev noget overrasket og skræmt af at hoste blod op, så vi gjorde os klar med det samme og tog på skadestuen for at blive tjekket. Vi måtte vente halvanden time, da det jo er højsæson og ret travlt derinde. Kom dog ind til en rigtig sød læge der lyttede på mig og kunne fortælle at det ikke var noget på lungerne. Jeg var knald rød i hele halsen, men dog uden hvide pletter, som hun forklarede betød at det ikke var nogen infektion. Det var simpelthen en ganske normal meget voldsom influenza. Jeg fik noget mild hostesaft med hjem som jeg kunne tage inden jeg skulle sove og ellers måtte jeg tage parecetemol hvis jeg fik feber eller fik det meget værre. Ellers var det simpelthen bare masser af the, honning, vitaminer og halstørklæde i 33 graders varme. Skønt.

Nå - Men vi kørte direkte fra lægen ind til ibiza by til scanningen og jeg må indrømme jeg var virkelig glad for at komme derind og blive tjekket så jeg kunne sikre mig at alting var okay med mini efter alt det hosteri. Han tjekkede alting 110% igennem og vi lov til at se ribben, rygsøjle, mavesæk, 4 hjertekamre, blære, hænder, fødder og alt andet. Han forklarede og viste også på maven hvordan han lå placeret med hovedet helt nede og fødderne op i min højre side, som også er der hvor jeg mærker det meste bevægelse de sidste dage. Til gengæld ligger min moderkage stadig direkte foran hele navlen og det midterste af maven, så han skal sparke igennem når han skal sparke igennem den, men det burde han også snart være stærk nok til. Der var slet ikke tvivl om at det stadig var en dreng, han var ikke ked af at vise sig frem må man sige.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...