Saturday, August 27, 2011

Maven (20+2)

Så er der pludselig ikke mange dage til vores MD scanning. Det er jo godt nok en privat scanning til at starte med. Jeg har stadig intet hørt fra det offentlige hospital, så jeg burde nok få ringet til dem på mandag og høre hvad der er sket med min tid siden vi ikke har hørt noget.

Jeg har ikke rigtig mærket nogle spark endnu. Jeg synes jeg har mærket noget rumsteren rundt de sidste dage, men jeg har haft så travlt at jeg ikke har haft tid til rent faktisk at ligge mig ned og slappe af og mærke efter. Forhåbentlig kommer det snart. Glædet mig til efter uge 24 hvor man skal mærke liv hver dag. Både min mor og svigermor fik dog hørt det lille hjerte slå forleden dag med min hjertelytter. Det giver mig i det mindste en anelse ro.

Jeg glemte at tage billede om morgenen 20+0 som jeg plejer, så i får lige her et eftermiddagsbillede af min mave fra min fødselsdag.

Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...