Monday, August 22, 2011

Maven (19+0)

Saa naaede jeg simpelthen til uge 19. Foler tiden er flojet afsted og alligevel foles det som evigheder til jeg kommer til at holde min lille guldklump i armene. 

Jeg har haft nogle fantastiske uger hvor jeg ikke har vaeret specielt generet af min graviditet. Men maa nok indromme at den voksende mave kombineret med 40 graders varme gor mig ret ynkelig. Jeg foler allerede jeg vralter naar jeg gaar og min kondi er lig ingenting. Jeg er simpelthen traet konstant, men sover saa daarligt om natten. Vaagner saa vildt mange gange, saa det meste af dagen er jeg ret kvaestet.


Nu gaar jeg bare og venter paa de beromte spark. Kan godt maerke at jeg begynder at blive lidt nervos for MD 20 ugers scanningen. Vil bare saa gerne have af vide at alting er okay med vores lille mini og at der ikke er nogle alvorlige sygdomme eller misdannelser. Haaber vi kan faa af vide hvornaar scanningen ligger snart saa jeg kan begynde at se frem til den er overstaaet. Den er ihvertfald senest overstaaet d. 5/9.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...