Monday, August 22, 2011

Måske første spark? (19+0)

Jeg har jo gaaet laenge og ventet paa at maerke den lille guldklump sparke. Men eftersom at jeg fik af vide til konsscanningen at moderkagen var placeret foran har jeg forventet at der ville gaa laenge. Det har dog ikke rigtig hjulpet paa talmodigheden. Er stadig vildt utalmodig med at maerke noget.

Jeg har dog de sidste par dage besluttet mig for at prove at ligge med haenderne paa maven og virkelig fokusere paa at maerke efter. Jeg har kunne maerke de beromte bobler i maven og en let rumlen/rumsteren rundt.


Jeg laa saa med haenderne paa maven paa ryggen og slappede af. Kunne maerke de smaa bobler inde i maven et sted og pludselig paa den hojre haand maerker jeg et puf indefra. Ikke noget haardt eller noget, men jeg var ikke i tvivl om at det ikke var mine tarme. Dog var jeg bagefter meget i tvivl om det virkelig var et spark eller hvad det kunne vaere.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...