Monday, August 22, 2011

Indkøb indtil videre (19+3)

Jeg synes lige jeg ville vise jer et par af de ting der er blevet købt ind til lille mini indtil videre. De fleste af tingene befinder sig pt i Danmark eller er på vej herned sammen med min mor og svigermor i deres kuffert. Bliver spændende at se og føle alle tingene og forhåbentlig kan det hjælpe mig lidt til at danne mig et overblik over hvad vi mangler.

Det er ikke så nemt når man online-shopper og får sendt hjem til Danmark og skal finde ud af hvad der skal blive i Danmark, hvad der skal herned til Spanien og hvad vi så mangler.

Alle tingene på collagen er selvfølgelig økologiske, pånær lige emmaljunga city bag barnevognsdelen og navnesutten i bunden til venstre, da det var en præmie jeg har vundet.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...