Thursday, August 25, 2011

Fødselsdag (20+0)

Så er det sørme min fødselsdag idag. Tænk engang at der allerede er gået et år og hvor er der dog sket meget i det år. Sidste år boede vi i Danmark, manden arbejdede som flyttemand og jeg var arbejdsløs efter endt uddannelse, plus at vi jo lige to dage inden havde mistet vores ønskebarn som vi havde kæmpet for med fertilitetsbehandling i et år i træk. Nu bor vi i Spanien, manden arbejder for MTV, jeg har dog lige sagt mit arbejde op og er igen arbejdsløs og så er jeg jo gravid igen og er præcis idag 20 uger henne.

Jeg blev vækket imorges af mor og svigermor der sang fødselsdagssang på sengen, plus at de havde dækket fint morgenbord med lækker mad og masser af gaver. Jeg har simpelthen fået så mange fine ting til lille mini og en lille smule til mig selv. Lidt ventetøj, en graviditetsbog og et fint smykke med en lille skytsengel.






Et par billeder af det fine morgenbord og af alle de dejlige gaver jeg har fået.








Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...