Monday, August 22, 2011

Besøg fra Danmark (19+4)

Så er det endelig imorgen vi får besøg af min mor & mandens mor. Det bliver SÅ dejligt at se dem igen. Mine forældre var nede og besøge os i februar måned, men mandens mor har vi ikke set siden vi rejste fra Danmark i Januar måned. De har en masse af de ting med til lille mini som jeg har købt diverse steder på nettet. Bliver så fedt endelig at se det, men dog også ret underligt. Det kommer virkelig tæt på pludselig at vi rent faktisk skal være forældre. 

Jeg har dog stadig svært ved at slippe frygten for at miste helt og har det ret underligt med at få babyting i mit hjem - hvad nu hvis der skete noget?! Men jeg har besluttet mig for at ligge frygten til side og fra nu af må jeg tro på at tingene går godt (jeg vil ihvertfald prøve). Det nytter jo ikke noget at gå og frygte det værste hele tiden, der er altid ting i livet der kan ske som vi ikke selv er herre over og nogle gange må man bare overgive sig og lade livet gå sin gang.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...