Monday, August 22, 2011

Angelsound (13+0)

Jeg har fået penge af min kære mor til at købe en angelsound af en veninde hernede. Jeg har været meget nysgerrig for at få den inden nakkefoldsscanningen, men besluttede mig for at vente og nu har jeg endelig fået den. Det er sådan en lille maskine hvor man sætter en scanner på maven og så kan man simpelthen lytte til det lille bitte hjerte derinde. Min veninde viste mig hvordan den skulle bruges og så måtte jeg ellers bare prøve den af. Første gang gik ikke så godt, da jeg kun kunne finde den brusende lyd af navlestrengen, men anden gang fandt jeg langt om længe det lille hjerte og det var en fantastisk oplevelse. 

Det er dog ikke noget jeg har tænkt mig at gøre hele tiden, men det er en kæmpe tryghed at når jeg pludselig bliver nervøs eller har ondt så kan jeg lige lytte til hjertet og tjekke at der stadig er liv.

Her er et fint billede af den lille nye sag:


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...